Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov.
Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov.
Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov.
Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov.
Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov.
Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov.
Tak ešte raz: Ahojte! Ohnivé pero je síce minulosťou, no ešte mi v počítači zostala poviedka od Miša Spádu.
Ahojte! Mali ste už pocit, že ste niekto iný? Že v skutočnosti patríte úplne inam, že vás držia v nevedomosti?
Ahojte! Dnešná moja poviedka nemá nijaký zaujímavý dej, nijaké nečakané zvraty, nijaké prepracované postavy.
Kalendár
Všetko najlepšie k pondelku! Pracujete? Komu by sa chcelo! Sú však aj takí…
Ohnivé pero ďakuje za priazeň všetkým čitateľom aj autorom a želá vám ešte voňavejší, farebnejší, uchu lahodnejší, na dotyk jemnejší, chutnejší a fantastickejší rok 2007! (kliknutím zväčšíte novoročenku)
42! Tento netradičný pozdrav naznačuje, že dnešná poviedka má v rubrike Ohnivé pero poradové číslo zhodné s obľúbeným číslom Douglasa Adamsa.
Vydarený deň, ľudkovia! Rubrika Ohnivé pero sa prvýkrát objavila na stránkach Fantázie 13. januára 2006. V piatok. S poviedkou Piatok trinásteho.
Čafte! Tak mi onehdy napadlo, že fantastika je akosi málo o nás, respektíve o našich telách.
Výzva!!! Milí autori (slávni, osvedčení aj ašpirujúci), milí priaznivci Ohnivého pera, pokiaľ máte v hlave alebo v šuflíku krátke poviedky (cca do 5 normostrán), sem sa s nimi! Ohnivé pero čaká a jeho plamene sú hladné. Nedovoľte mu vyhorieť, priložte aj vy svoje polienko! Čakám vás na adrese jedinec@&…
Vitajte! Nasadnite s nami do stroja času, spolu sa vrátime o osem rokov naspäť.
Ahojte! Pred časom som si len tak, počas čakania na autobus, zafilozofoval na tému šťastie. Čo to vlastne je? Bolo mi jasné, že sa neukrýva v hmotných statkoch, lebo šťastný výraz nevídame iba v tvárach milionárov. Musí teda sídliť niekde vnútri človeka – lenže kde?
Pamodaj šťastia, lavička! Bodaj to šľak trafil – zase pondelok trinásteho! Dúfam, že ste ôsmeho marca nezabudli na súdružky ženy a odtrhli si od peňaženky (veď žijeme v trhovej ekonomike) pár drobných na kvietok. Ak nezabudli, potom by ste sa pondelku trinásteho nemuseli báť. Ak zabudli, prestaňte čítať a upaľujte do obchodu po poriadnu čokoládu. Nezabudnúť: čím …
Ahojte! K poverčivosti mám ďaleko, ale čo sa týka pondelkov trinásteho, zastávam podobný názor ako Garfield – radšej sa im zďaleka vyhnúť a najlepšie vôbec nevyliezať z postele. Veď by to mohol byť začiatok nevyspytateľného týždňa.
Zííív, dobré ráno! Neviem, ako pre vás, ale pre mňa je každý pondelok jedným dlhočizným ránom, kedy sa pomaly prebúdzam z víkendu. Ale nie o tom som chcel. V piatok sme mali predpremiéru novučičkej rubriky, na Fantázii Online javu vskutku nevídaného. Dnes je načase konečne vysvetliť, čo je to vlastne za čudo. Nádych…
Milí čitatelia Fantázie Online! Paráda, nadpis bez chyby, aj keď je z jednej štvrtiny v angličtine. Takže vitajte na predpremiérovom predstavení novej rubriky! Naozaj sa rozbehne až v pondelok a vracať by sa mala v týždňových intervaloch. Bola by však večná škoda nevyužiť na jej odštartovanie práve tento skvelý deň s trinástkou na drese. V prípade krajnej núdze na…