Sci-fi klub ANDROMEDA Plzeň vyhlašuje 13.ročník literární soutěže O Stříbřitělesklý halmochron.
Soutěžní podmínky:
- Zaslané práce musí být v žánru Sci-fi ( v krajním případě fantasy nebo horror). Zvlášť bude vyhodnocena nejlepší povídka na téma Cestování časem.
- Počet soutěžních příspěvků od jednoho autora není omezen, text se snažte vtěsnat na 50 normostran jednoho příspěvku.
- Texty musí být dodány ve třech exemplářích, psané strojem nebo vytištěné na kvalitní tiskárně. Radost nám způsobí texty zaslané na disketě (čestně vrátíme) napsané v běžném textovém editoru (T602, Wintext 602, AmiPro, Word)-je větší šance na zveřejnění ve sborníku. Disketa by neměla obsahovat viry známého či neznámého původu. Příspěvky možno zaslat na nížeuvedenou adresu e-mailem.
- Nevyžádané písemné příspěvky se nevrací.
- SFK ANDROMEDA si vyhražuje právo na jedno vytištění ve svém klubovém fanzinu , který by měli obdržet všichni účastníci soutěže.
- Prosíme autory, kteří nesouhlasí se zveřejněním svého příspěvku na Internetu, nechť nás na to laskavě upozorní – jen příspěvky na disketách, nebo kratší povídky!
- Účastníci soutěže budou na vyhlášení výsledků soutěže a předání cen upozorněni písemně.(Pokud to stihneme, tak na PARCONU 2001 v Praze).
- Uzávěrka soutěže je dne 31.3.2001.
- Obálku se soutěžními příspěvky zašlete na adresu:
Ľubomír ZÁBORSKÝ; Rabštejnská 32; 323 32 PLZEŇ
Prispievatelia zo Slovenska môžu využiť adresu : Ľ.Záborský; Predmestská 40; 010 00 ŽILINA
Informace obdržíte a příspěvky zasílejte též na emailovou adresu: lzaborsky@jad.ln.skoda.cz.
31. augusta 2000
Rastislav Weber