Časopis Jupiter v čísle 13 obnovil literárnu súťaž Poviedka za 33. Tentokrát je jej témou humor.
Časopis Jupiter začína s ďalšou novinkou na slovenskej SF scéne. Po úspešnej jednorázovej crowdfundingovej kampani tentoraz spúšťa pravidelnú podporu časopisu.
Anton Stiffel je známym slovenským autorom tvrdej science fiction. V časopise Jupiter mu vychádza poviedka Virtuál. Pri tejto príležitosti sme mu položili niekoľko otázok.
Jan Kotouč je jeden z najúspešnejších mladých autorov českej science fiction. Vydal už 16 kníh, pokúša sa vydávať aj v angličtine. Jeho novelu si budete môcť prečítať v desiatom čísle časopisu Jupiter.
Elektronický sci-fi a fantasy časopis Jupiter vydal svoje siedme plnohodnotne číslo. Je zamerané na space operu.
Podľa našej ankety FÓR 2013 sa zahraničnou osobnosťou minulého roka stala mladá česká autorka Petra Slováková. Rozhovor s ňou a poviedku, s ktorou zvíťazila v Poviedke Istroconu, nájdete v najnovšom čísle časopisu Jupiter.
Kalendár
Vydavateľstvo Rogerbooks a denník Fandom SK pripravili pre čitateľov súťaž o kolekciu, ktorá obsahuje všetky platené tituly doterajšej produkcie vydavateľstva. Vyhrali ste?
Vydavateľstvo Rogerbooks a denník Fandom SK pripravili pre čitateľov súťaž o kolekciu, ktorá obsahuje všetky platené tituly doterajšej produkcie vydavateľstva.
Slovenský elektronický sci-fi časopis Jupiter vydal svoje šieste číslo, zamerané na steampunk. Tak ako v minulosti, aj teraz je veľká časť obsahu v češtine. Je to aj prvé platené číslo Jupitera.
Piate číslo Jupitera je súčasne posledné, ktoré si môžete stiahnuť zadarmo. Nájdete vo formátoch PDF, EPUB a mobi…
Časopis Jupiter ako tretie médium vyhlasuje súťaž Poviedka za 33. Jupiter však k poviedkovej súťaži pridáva dve ďalšie – ilustrátorskú a básnickú. Všetky tri súťaže sú na tému “Cesta časom” a výherca každej získa 33 eur.
Časopis Jupiter vydal svoje prvé číslo. Prvýkrát sa v ňom objavuje v slovenčine Zaklínač, konkrétne v jeho prvom príbehu. Po slovensky nevyšla zatiaľ ani poviedka Vierozvestci Juraja Červenáka. Časopis získate bezplatne, iba za zadanie e-mailovej adresy na stránke
Nový slovenský elektronický časopis Jupiter sa snaží pomôcť (hlavne) začínajúcim autorom. A to hneď troma spôsobmi. 1. Novou cenou pre začínajúcich autorov Meteor – v každom čísle časopis uverejní minimálne jednu poviedku od tlačou nepublikovaného autora…
Na Istrocone 2011 sa predstavil nový slovenský elektronický SF časopis Jupiter. Stojí za ním časť redaktorov Istrozinu, scifi.sk a Fantázie. Nulté číslo v rozsahu 130 strán si môžete stiahnuť zadarmo na stránke…