Predstavujeme – Philip K. Dick: Muž z vysokého zámku

Muž z vysokého zámku

Vo vydavateľstve Lindeni vyšla prednedávnom v slovenskom preklade ďalšia kniha, ktorá sa už radí medzi klasiku žánru science fiction – dramatický román ocenený prestížnou cenou Hugo Awards Muž z vysokého zámku od hviezdneho inovátora vedeckej fantastiky Philipa K. Dicka.


Anotácia

Ako by vyzeral svet, keby druhú svetovú vojnu vyhrali nacisti? Píše sa rok 1962. Spojené štáty prehrali 2. svetovú vojnu a sú pod nadvládou nacistického Nemecka na východe a Japonska na západe krajiny. Otroctvo je opäť legálne. Zopár Židov, ktorým sa podarilo prežiť, sa skrýva pod falošnými menami. Medzi ľuďmi sa ale začne šíriť nelegálna kniha, ktorá opisuje vojnu a jej výsledok úplne inak. Podľa nej Nemci a Japonci prehrali. Odboj proti teroru silnie – je možné, že by mohol mať šancu na úspech?

Strašidelná vízia dejín. Nočná mora, z ktorej sa nedá prebudiť.


Ukážka z knihy

Pre zobrazenie ukážky vo formáte PDF kliknite na link: Ukážka z knihy Philipa K. Dicka Muž z vysokého zámku.


Muž z vysokého zámku (orig.: The Man in the High Castle)
Žáner: science fiction, dystópia
Autor: Philip K. Dick
Vydavateľstvo: Lindeni
Rok vydania: 2024
Jazyk: slovenský
Preklad: Jozef Klinga
Počet strán: 288
Väzba: viazaná s laminovaným poťahom
ISBN: 9788056639559


Knihu Muž z vysokého zámku si môžete kúpiť napríklad v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link

E-knihu Muž z vysokého zámku si môžete okamžite stiahnuť v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


O autorovi

Philip K. Dick bol americký sci-fi autor. Napísal viac ako 40 románov a vyše 100 poviedok pre sci-fi magazíny. Narodil sa a vyrastal v Chicagu a debutoval už ako dvadsaťtriročný. Za svoj román Muž z vysokého zámku získal prestížnu cenu Hugo Award. Mnohé jeho romány boli aj sfilmované, medzi najznámejšie patria Blade Runner, Total Recall či Minority Report.


14. júna
Fandom SK - PR
Zdroj informácií