Redakcia

Šéfredaktorka

Alexandra Pavelková - redakcia

Alexandra Pavelková

– publicistka, filmová a knižná recenzentka

Fantastike sa venuje už štvrťstoročie. Publikovala 13 kníh, z ktorých polovica vyšla aj prekladovo v zahraničí, a mnoho poviedok. Získala prakticky všetky ocenenia, ktoré môže autor fantastiky získať. V rôznych periodikách publikuje knižné a filmové recenzie a odborné články. Píše aj blog o filmoch a mačkách. Je organizátorkou literárnej súťaže Ohnivé pero a výtvarnej súťaže Svet na tvoj obraz. Jej zbierka scifi a urban fantasy poviedok Medzi nami v roku 2016 získala ako dosiaľ jediná žánrová kniha titul Kniha roka TM. Jej najnovšou knihou je knižka pre deti Štyria mačkatieri.

E-mail: alexandra.pavelkova@fandom.sk

Pod týmto linkom nájdete články Alexandry Pavelkovej na Fandom.sk.


Vydavateľ

Rastislav Weber - redakcia

Ing. Rastislav Weber – FANDOM

Rastislav Weber

– knižný, filmový a komiksový recenzent

Je otcom Fandom.sk (od roku 1999) a jeho súčasnou sivou eminenciou. Má načítané stovky fantastických kníh (číslo sa blíži k dvom tisíckam) a svoje dojmy občas sprostredkuje v recenzii. A aby autori nešomrali, že nevie, čo kritizuje, má na konte aj jeden román a desiatky poviedok publikovaných v rôznych antológiách a zborníkoch.

E-mail: rastislav.weber@fandom.sk

Pod týmto linkom nájdete články Rastislava Webera na Fandom.sk.


Prispievatelia

Ena

Ena - redakcia

– knižná recenzentka

Erika Ena Adamcová píše recenzie pre domovský Fandom.sk, ale aj pre český portál Fantasy Planet. S jej článkami sa môžete stretnúť aj na weboch Sarden a Fantasymag.

E-mail: ena.adamec@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete články od Eny na Fandom.sk.


Ivan Kucera - redakcia

Ivan Kučera

– filmový a komiksový recenzent, publicista

Pod prezývkou Tron je aktívny na stránkach CSFD.cz a s jeho článkami sa môžete stretnúť aj na jeho autorovom blogu. Ivana Kučeru poznáme aj ako autora knihy Obchádza nás temnota, na ktorú tu máme recenziu, a najnovšie aj hororu Prasa, na ktorý tu máme tiež recenziu.

E-mail: tron999@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete články od Ivana Kučeru na Fandom.sk.


Monika Kandriková redakcia

Monika „Secentity“ Kandriková

– knižná a filmová recenzentka

Recenzentka Monika „Secentity“ Kandriková je autorka poviedok, ktoré môžete nájsť na stránkach Fandom.sk a Scifi.sk, finalistka Martinus Ceny Fantázie a predovšetkým nadšená čitateľka fantastiky a komiksov a diváčka filmov a seriálov tohoto žánru. Výber jej poviedok vyšiel v e-booku s názvom Noc ma volá po mene.

E-mail: secentity@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete všetky články od Moniky Secentity Kandrikovej na Fandom.sk.


Mária Antoničová

Mária Antoničová - redakcia

– filmová a knižná recenzentka

„Márdž“ možno poznáte aj ako stand-up komičku z Comedy Dungeon. Rada recenzuje filmy, knihy, občas aj divadelnú hru a s chuťou sa púšťa aj do reportáží z conov či rozhovorov s osobnosťami. Príbehy rada nachádza aj vo videohrách a hudbe.

E-mail: maria.antonicova@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete články Márie Antoničovej na Fandom.sk.


Serjoža Serjožovič

Serjoža Serjožovič - redakcia

– reportér

Pôsobí ako dvorný reportér pre Fandom.sk od roku 2011. Rád sa zúčastňuje conov, výstav, knižných krstov a iných akcií, ktoré nejako súvisia s fantastikou. Okrem klávesnice vlastní aj fotoaparát a neváha ho použiť.

E-mail: serjozacs@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete články od Serjožu Serjožoviča na Fandom.sk.


Valéria Scholtzová

Valéria Scholtzová - redakcia

– knižná recenzentka

K fantastike ju priviedol Harry Potter a odvtedy je vernou fanúšičkou tohto žánru. Momentálne ju baví objavovať slovenských autorov. Nájdete ju aj na blogu, Instagrame a Facebooku pod prezývkou Knižný predátor.

E-mail: knizny.predator.wallery@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete články Valérie Scholtzovej na Fandom.sk.


Martina „Lili“ Urbanová

Martina Urbanová - redakcia

– knižná recenzentka

Je dlhoročnou milovníčkou a obdivovateľkou fantastiky v jej mnohých žánrových podobách. O knižných a občas aj neknižných témach rada diskutuje na svojom blogu alebo Instagrame.

E-mail: martina.lili.urbanova@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete všetky články od Martiny Urbanovej na Fandom.sk.


Martin „Arcey“ Tomčík

Redakcia - Martin *Arcey* Tomčík

– filmový a seriálový recenzent

Fantasy a sci-fi miluje od útleho detstva. Rád číta rôznorodé diela domácich i zahraničných autorov. Venuje sa aj vlastnej tvorbe. Recenzie a komentáre píše pre Fandom.sk a sci-fi.sk.

E-mail: martin.tomcik@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete články Martina Tomčíka na Fandom.sk.


Jozef Girovský - redakcia

Jozef Girovský

– knižný recenzent

Píše pre Fandom.sk už od roku 1999. Okrem recenzií sa môžete stretnúť aj s jeho poviedkami v rôznych zborníkoch a antológiách a v jeho autorskej poviedkovej zbierke Zubaté slnko.

E-mail: jozef.girovsky@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete všetky články od Jozefa Girovského na Fandom.sk.


Krístína „Neliss“ Smolková

Kristína Smolková - redakcia

– knižná recenzentka

Knihám a iným geeky témam sa pravidelne venuje na svojom blogu, instagrame či v podcaste Náhodné knihomolenie.

E-mail: nelissscreamers@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete všetky články od Neliss na Fandom.sk.


Zdeno „Ash“ Mikláš

Projekcia štvorrozmerného vesmíru

– knižný recenzent

Celoživotný fanúšik fantastiky, ktorý sa na staré kolená dal aj na jej písanie. Tvrdohlavo odmieta označovať svoje úvahy nad prečítanými knihami za recenzie. Názory a hnutia mysle si ventiluje na vlastnej stránke.

E-mail: ashsidney@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete všetky články od Zdena Mikláša na Fandom.sk.


Tatiana Lajšová

Tatiana Lajšová - redakcia

– knižná recenzentka

Tatiana Lajšová je veľká fanúšička kvalitného sci-fi, príležitostná recenzentka slovenských autorov a autoriek a vraj neoficiálna členka Ľudenov. Občas vytvára nové rubriky pre rôzne časopisy. S jej recenziami sa môžete stretnúť aj na jej blogu.

E-mail: t.lajsova@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete všetky články od Tatiany Lajšovej na Fandom.sk.


Igor Čonka - redakcia

Igor Čonka

– knižný recenzent

Digitalizuje staré knihy pre Zlatý fond SME, je nadšenec alternatívnych dejín a členom projektu Zabudnuté knihy. Preložil niekoľko kníh a je autorom detektívky Nikomu nebudeš chýbať.

E-mail: conka.igor@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete články od Igora Čonku na Fandom.sk.


Ján Blažovský

Ján Blažovský - redakcia

– knižný recenzent

Literárny publicista, píše recenzie pre domovskú stránku Medziknihami.sk, o fantastike pre Fandom.sk a publikuje aj v SME, v prílohách Kultúrny život a Magazín o knihách.

E-mail: jan.blazovsky@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete články Jána Blažovského na Fandom.sk.


Peter Šufliarsky - redakcia

Peter Šufliarsky

– komiksový a knižný recenzent

Okrem portálu Fandom.sk publikuje aj na svojom blogu Šufloviny. Sám seba považuje za svojského milovníka umenia, zaujímavých nápadov a predovšetkým humoru s primeranou dávkou recesie.

E-mail: mrfko@azet.sk

Pod týmto linkom nájdete články Petra Šufliarskeho na Fandom.sk.


Richard Gullath Bojničan - redakcia

Richard „Gullath“ Bojničan

– knižný recenzent

E-mail: richard.bojnican@gmail.com

Pod týmto linkom nájdete články Richarda Gullatha Bojničana na Fandom.sk.


Chcete aj vy písať pre Fandom SK? Tu je návod, ako na to.